top of page

DE EERSTE KENNISMAKING
Na een eerste contact via de telefoon en/of email (door uzelf, een familielid, de sociale dienst van het ziekenhuis, uw huisarts, mutualiteit, …) wordt een afspraak gemaakt voor een eerste bezoek.
In overleg en in functie van de nodige zorgen en/of medisch voorschrift, wordt dan afgesproken met welke frequentie we bij u langskomen en welke zorgen we uitvoeren.
Deze zorgen en frequentie kunnen variëren en zo nodig aangepast worden in functie de van de zorg en uw gezondheid.

DERDEBETALERSREGELING
Wij zijn toegetreden tot het systeem derdebetaler. Dit wil concreet zeggen dat wanneer u verzekerd bent bij een Belgisch ziekenfonds, wij alles rechtstreeks voor u regelen.
Uw ziekenfonds zorgt voor de betaling.
U krijgt geen factuur en hoeft zelf niets voor te schieten.




WARME WOORDEN
"Ik wil jullie bedanken voor jullie goeie zorgen, echt dikke merci, jullie zijn top!"
- Ilse
WAT ER NODIG IS BIJ EEN OPSTART
Er is geen voorschrift nodig voor het opstarten van
hygiënische zorgen en/of wondzorgen.
Alle overige zorgen zullen steeds uitgevoerd worden
volgens voorschrift van je (huis)arts.
Wat moet er op het voorschrift staan?
De aard van de verzorging,
start -en einddatum,
frequentie (hoe vaak per dag/week/maand),
stempel + handtekening arts.
Bij een eerste bezoek hebben we naast het voorschrift ook nog een klever nodig van je mutualiteit en je identiteitskaart.

bottom of page